Friday, August 7, 2009

you are so special~~

di saat ini..aku hmpir menitiskn air mate kerana kelalaian, ketidakprihatinan aku kpd masalah yg sedang melande sahabt yg telah byk membntu aku di kala aku dlm kesushn..

di saat die memerlukan sgt sokongn n perhatian xde sape pun yg ade..
klu aku kt tmpat die..xtau la bleh sekuat mne aku mampu bertahan..

my dear...u r so special..this entry is specially for u

don't let people look down on u..
jadikan orang sekeliling yg memndg kite sebelah mate tu n even yg pndg xde mate tu sbg pmbakar smgt ok..

setiap kali rase down je ingt la muke2 ni..n bersmngt kembali utk membuktikn yg ko boleh pd mereke..

jadikan org sekeliling yg mnyanyangi n mendoakn kite sbg pendorong kite untk trus mara ke hadpn..
jgn pndg belakng lagi..lets bygone's be bygone's..juz move forward..

jdkan Allah tmpat kite bersandr, berserah n mohonlah yg terbaik drNya
setiap ujian itu ade hikmahnya..

setiap pengorbann yg ko lakukn itu..tersgt la menyntuh hati aku..
n aku sgt yakin ko akn peroleh jgk kebahagiaan n kejayaan itu..

cume carenye berbeze ngan org laen..sbb ko special...

ketabahan, kesabaran n pengorbanan ko sesungghnye sgt luar biase..
always rmmber u r so special..
i love u so much ok..

aku rase sgt best ade kwn cm ko..
jgn patah semngt..aku nk sgt tgk ko bahagie..xkire dalm bentuk or care ape skali pun

3 comments:

hananiEy said...

err n i love u toOoooooo ;)

weihiihih

walupun x tau sape watak utame dalam cite ko ni beb

ihihih


;)

mascin said...

huhuhu..
i love u too..

ketabahan, kesabaran n pengorbanan yg xkn dpt dibeli n sgt istimewa itu juga dimiliki oleh nurhanani binti jamaluddin..

hananiEy said...

ouchhhh ;)

tq darling. ihihih ;)

err bdw : background blog semakyn berseri nmpk nye, ihihih

;)