Thursday, March 10, 2011

kisah seorg pelajar..

ari ni aku nk share ckt psal sorg studnt skolah ni..
aku nme kn die A...
skrg ni dah f2 tp msih kurg fasih mmbace..
tp aku kagum sgt dgn smangt nk bljar die...
ari2 dtg tmpat aku nk mmbce..**dtg dgn sendiri tnpe disuruh**..
siap mnx kje skola ngan aku tu...

wlupun die mcm kurg normal berbnding pelajar yg lain..
tp aku rase die akn jauh lebih berjaye bbdng pelajar lain yg xbpe pndai tp rase diri die pandai..
kuat mnjawb plak tu...

mkin ari aku knal die mkin aku dpt selami masalah yg die hadapi..
die sbnarnye pnah mngalami trauma sbb pnah di***** oleh seorg pkck..
n pkck tu dah pun djtuhkn hukuman penjare seumur hidup...
nk tau x mse kejadian tu she's only 8 years old...kesian sgt ok..

now sume org sisihkn die sbb malu nk kwn ngan die..(not really sume...)
aku bsyukur ade bbrape org pelajar mahu bantu die jgk..
but malang sekali ahli keluarge sendiri sishkn die..
kalau aku kt tempt die..not really sure will i strong enuf??will i be crazy??benti skolah?

xabih lg kisah A ni..
bapaknye kawen 2..kedua-dua ibunye tinggal sebumbung..
n bapknye kje luar negeri..kdg2 je ade kt umah..
from wht i heard..die duk dlm umah tu xdlyn cm tuan umah..ape tah lg mcm tetamu..
ape perasaan kite bile kite tggal di umah yg org2 didlmnye seolah2 xdpt trime khadiran kite?

yg aku nk mrah sgt tu..sume yg blaku tu die minx ke?xkn?korg ni xleh ke layan die elok2 ckt..
manusia jgk tu..bdak lg plak tu..tolong la~
haish...
buat A..cikgu doakan awk akan terus tabah n bjaye 1 ari nti..

1 comment:

madey said...

aminnn..ko kene tolong kuatkan semangat die..budak2 mcm tue kene lebih perhatian