Saturday, July 25, 2009

Duhh!!

Assalammualaikum..

Lame rasenye aku xupdate blog..sorry korang..
aku bz kalah pm ni hahaha wlupun xde la wat keje sgt..

Bende yang paling aku bz kn wat mase ni adalah tesis ku..huhuhu..
Tajuknye adalah....


Pembangunan Kerangka Kurikulum Tambahan di Institut Pendidikan Teknik & Vokasional di Malaysia

X tahu la nk gambarkan betape payah nye aku nk cr bahan tuk kurikulum tambahan ni..ke aku yang xckup bsungguh huhuhu..tidak la aku ketahuan..

Wlupun aku sudh btkar bidang ke pendidikan..masih ade lg subjek yang perlu develop system..nak ade database plak tu..nk flash lg..adehh!!
aku n partner aku dah propose 1 tajuk iaitu Safety system utk lab..name system ktorg ni LabSS (Laboratory Safety System)

Laptop aku baru pas kne serangan virus n xleh nk on langsung..sungguh sadis ye rakan2..tpakse la diformatkn! uhuk =(
n aku benar2 serik n bjnji dgn diri sendiri akn rajin update antivirus wuhuuuuu..
aku akan naek ke KL 13-08-09..sape nk bg tmpang tdo??
nk kene merempat ni huhuhu...



Sufiah Alisya Bt Sufian Lim
n ini adalah pic anak buak aku yg pertama ketika berusia 5 jam

Selamat dilahirkan di Hospital Seremban pada jam 9pagi 17 Jun 2009. patutnye due date die same ngan birthday aku ngan angah aku (23 Jun)..nampknye kne la aturkan cmne supaye bleh smbut birthday same2..(lisya+daddy+aunty comel)


6 comments:

s.y.a.r.q said...

meh meh tumpang umah ku... :P

mascin said...

ingt nk kne tdo kt puduraye..
hehehehe..
bpe ramai yg konvo ni beb?

FunNaDGreat said...

babe!!~
winduuuu~~

konvo ktorg ko datang heh~~

ngeeee~~~


chumel baby..

mascin said...

yes babeh..mst dtg..

hehehe mst la sechumel aunty die (smbil tertunduk malu) kakakka

Anonymous said...

hai mass.. nk jugak selit aunty chumil :P..

pekabo?? saje melawat blog org eheheh...

lamanyaa tk jumpa.. bila nk melwat tpm? eehehe :P

mascin said...

hi azreen hehehe
mest2 xmo kalah ngan die ma..

shat alhamdulillah..

isyAllah ade rezki smp la smule ke sane
ehehhehe